ALTE MESAJE

joi, 16 aprilie 2009

Salut!
Sigur, o sa vin cu mare placere.
 
Va imbratisez
Marian Coman

………………………………………………………………………………………………

Dragii mei,
 
Va multumesc foarte mult pentru invitatie. Din pacate programul serviciului meu nu-mi permite sa fiu printre voi in acea perioada. Promit ca, de cum voi pasi in Iasi, va voi cauta. Va urez viata lunga si creatii de calitate.
In acelasi timp imi face o deosebita placere, ca PR al Societatii Romane de Science Fiction si Fantasy, sa va invit pe toti, la Bucuresti, pe 30 aprilie, la orele 18, la Observatorul Astronomic, B-dul Lascar Catargiu (fost Ana Ipatescu) Nr. 21, la relansarea Cenaclului ProspectArt.

Cu prietenie,
 
Sorin Camner

………………………………………………………………………………………………

Salut,
 
Am incercat sa iau legatura cu George Ceausu insa nu a raspuns. E buna adresa de e-mail? E prea ocupat? 
 
George Lazar



Labels:

1 comentarii:

  1. kyodnb says:

    Poate o sa ajung si eu ca nu am o agenda prea incarcata :D Mult succes cu organizarea!

Trimiteți un comentariu