MESAJE

sâmbătă, 11 aprilie 2009


Domnule Chialda,
va felicit pentru actiunea dumneavoastra si a prietenilor SF!
In masura in care pot sa va sprijin, voi raspunde apelului echipei Quasar!
Nu sunt insa in tara, dar cand voi fi poate voi trece, voi trece si pe la Pogor unde am fost intr-o duminica ultima oara in 2006, cand m-am intalnit cu George Ceausu si Lucian Merisca!
 
Numai succese va doresc!

Marina Nicolaev

………………………………………………………………………………………………

Buna ziua,
 
Din pacate, nu pot onora invitatia Dvs., deoarece intre 25 mai si 4 iunie sunt in Germania, la acceleratorul de particule DESY din Hamburg, unde conduc niste experimente care au fost planificate de cca. un an. Daca n-as fi project leader, m-as mai putea fofila, asa insa, nu. Daca cumva se contramandeaza ceva cu Hamburgul, fiti convinsi ca voi participa.
 
Sunt alaturi de Dvs. toti, iar Iasiul, iesenii si iesencele mi-au placut intotdeauna la nebunie.
 
Formulez putin anticipat (fata de data la care anuntul va aparea oficial pe site-ul SRSFF) o alta invitatie: joi 30 aprilie va avea loc la Observatorul Astronomic de pe Bd. Lascar Catargiu (fost Ana Ipatescu) sin Bucuresti prima sedinta dupa multi ani a cenaclului Prospectart. Formulez aceasta invitatie acum in nume personal si nu ca secretar al SRSFF. Veti primi si o invitatie oficiala din partea SRSFF in scurt timp. Am fi bucurosi de participarea tuturor sefistilor care reusesc sa ajunga la acest eveniment.
 
Si inca o data, ma bucura orice initiativa de a revigora atmosfera in sefeul romanesc. Tineti-o tot asa!
 
Bye,
 
Cristian M. Teodorescu

………………………………………………………………………………………………

Mult, mult Succes. Sper nu numai sa continuati traditia dar, intorcand-o asupra ei insasi, s-o aplificati pana la explozie.
 
Gorun Manolescu

………………………………………………………………………………………………

Mulţumesc pentru invitaţie.
Din păcate, nu o voi putea onora: la 30 mai, promoţia 1949 a Colegiului Naţional "Gheorghe Roşca Codreanu" va sărbători, la Bârlad, 60 de ani de la absolvire. Nu pot să lipesc...
Urez succes manifestării de la Iaşi!
 
Ion Hobana

………………………………………………………………………………………………

Multumesc,
am sa incerc sa vin. am sa va anunt in timp util pentru cazare.
toate gandurile mele bune,

Adrian Banuta

………………………………………………………………………………………………

Multumesc pentru invitatie!

Intotdeauna am participat cu mare placere la Zilele Quasar.
Confirm de pe acum participarea mea.
Astept sa ma tineti la curent.

Traian Badulescu

………………………………………………………………………………………………

Daca imi dai o adresa de messenger iti dau cartile mele in format electronic. Pot fi afisate sau chiar puse pe un blog anex la blogul vostru.
Am si niste poze cu "OZN-uri" de refractie de lentila...
Cred ca o sa risc sa vin la intalnirea voastra din mai de la Iasi - daca este posibil. As vrea niste relatii - cat ar costa cazarea, in ce conditii, etc.

Cu simpatie:
Mihail Gramescu



Labels:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu